.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تداوم خاموشی‌ها در مازندران
مدیرعامل شرکت توزیع برق مازندران گفت: مصرف برق در مازندران کاهش یافت ولی با توجه به کمبود تولید و اینکه شبکه برق کشوری هستیم اعمال خاموشی‌ها همچنان در استان ادامه خواهد داشت.

به گزارش شمال نیوز،قاسم شهابی درباره وضعیت مصرف برق در مازندران اظهار کرد: در حال حاضر مصرف برق مازندران به حدود یک‌هزار و 600 مگاوات رسید که با توجه به کاهش دمای هوا مصرف نیز کمتر شده است.

وی افزود: درست است مصرف برق در مازندران کاهش یافت ولی با توجه به کمبود تولید و اینکه شبکه برق کشوری هستیم اعمال خاموشی‌ها همچنان در استان ادامه خواهد داشت.

مدیرعامل شرکت توزیع برق مازندران اضافه کرد: زمان خاموشی بین یک تا 1.5 ساعت است که گلایه‌های مردمی در ارتباط با قطعی دو ساعت یا بیشتر ارتباطی به خاموشی ندارد.

این مسؤول با اشاره به تغییر ساعت کاری ادارات سطح استان،اضافه کرد: با توجه به وضعیت موجود تغییر ساعت کاری ادارات تا پایان مرداد ماه امسال تمدید شد و این موضوع کمک خوبی برای کاهش مصرف بوده است.

شهابی بیان کرد: مازندران، استان ویژه‌ای بوده است و باید بدانیم متعلق به همه کشور است و دلیل آن نیز تمایل سایر شهروندان برای سکونت در مازندران به‌ویژه در تابستان است.

وی خاطرنشان کرد: بحث مدیریت مصرف باید در بخش‌های مختلف خانگی، اداری، صنعتی، کشاورزی و تجاری جدی گرفته شود تا شاهد مشکلاتی در بشکه برق نباشیم.

مدیرعامل شرکت توزیع برق مازندران با تأکید بر اینکه افراد در زمان استفاده کولر از روشن کردن لوازم پرمصرف برقی پرهیز کنند، تصریح کرد: موضوع دیگر بحث لامپ‌های تزیینی در سطح شهر است که در حال رایزنی با شهرداری‌ها هستیم که نسبت به خاموش شدن آن اقدام شود./فارس


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.04 seconds.